Angajatii ANAF implicati in procesul de reorganizare vor lucra ore suplimentare sambata, 2 iulie, si duminica, 3 iulie, pentru ca activitatea administratiilor financiare sa nu fie perturbata si pentru a urgenta procesul de rearondare a contribuabililor la noile administratii competente.scrie Mediafax.
Potrivit Fiscului, este necesar ca transferul tuturor informatiilor necesare sa se efectueze in conditii optime, astfel incat de la 5 iulie toate administratiile financiare sa functioneze la standardele stabilite prin procesul de reorganizare.

"Activitatea de incasari si plati desfasurata prin unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului va functiona normal, potrivit programului de lucru", au declarat reprezentantii ANAF.

Activitatea ghiseelor din administratiile financiare si directiile generale ale finantelor publice care lucreaza cu publicul va fi oprita in perioada 30 iunie - 5 iulie, din cauza procesului de reorganizare si modernizare a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, a anuntat luni institutia.

In perioada mentionata, la administratiile financiare din toata tara vor functiona doar centrele de asistenta telefonica a contribuabilului, iar pe portalul ANAF vor ramane active doar paginile de informare a contribuabililor.

Totodata, trezoreriile din toate administratiile financiare vor lucra program normal in ziua de 30 iunie, continuand cu toate operatiunile de inchidere a lunii, urmand ca in data de 4 iulie sa se deschida numai trezoreriile ramase dupa reorganizare, care vor opera pentru toti contribuabilii rearondati.

La inceputul lunii iunie Guvernul a decis reorganizarea ANAF prin desfiintarea unor directii regionale, disponibilizari si relocari de personal.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri