"In urma estimarilor initiale, lucrarea ar fi ajuns la 31,2 milioane de euro, insa s-au facut economii la cantitatea si la pretul materialelor, de aproximativ trei milioane de euro. Cu acesti bani vor fi incepute lucrarile, in primavara, la doua portiuni, pe o distanta de opt km, din aceeasi autostrada", a spus Radu Berceanu, citat de NewsIn.

Tot din primavara, vor fi refacute doua poduri de pe autostrada care prezinta deficiente in ceea ce priveste imbracamintea asfaltica, urmand sa se stabileasca daca sunt necesare si lucrari pentru consolidarea structurii.
"Azi nu a fost vorba de o inaugurare, ci pur si simplu am vrut sa dam drumul la toate cele patru benzi, pentru ca vin trei zile libere si traficul in zona va creste", a explicat Berceanu.

Lucrarea nu a fost finalizata in totalitate, in zilele urmatoare vor si montati si ultimii doi parapeti. Receptionarea oficiala a lucrarilor se va face pe cinci decembrie, iar timp de doua-trei saptamani, o echipa de specialisti va verifica starea lucrarii.

Citeste si:

"E o lucrare realizata in conditii bune si ar trebui sa aiba o durata de viata ca in Uniunea Europeana. Potrivit contractului, garantia lucrarii este de doi ani. Autostrada a fost prost proiectata de la inceput, iar acest lucru este cauza problemelor din prezent si din viitor", a afirmat Berceanu. De refacerea celor 23 de kilometri ai autostrazii se ocupa Euroconstruct Trading 98 SRL impreuna cu alte doua firme, repespectiv PA&CO International SRL si Search Corporation SRL. Lucrarile de reabilitare a autostrazii Bucuresti- Pitesti au inceput la data de 1 septembrie si ar trebui sa se finalizeze pe 5 decembrie.

In luna septembrie, ministrul Transporturilor a anuntat ca a sistat platile catre Euroconstruct, compania care efectueaza lucrarile pentru autostrada Bucuresti-Pitesti, pentru nerealizarea lucrarilor si l-a demis pe seful CNADR, Liviu Dimboiu pentru ca a inaintat o data eronata pentru finalizarea reparatiilor la autostrada.