Acest tronson are o lungime de 4,75 kilometri de linie dubla si se va cuprinde patru statii. Fondurile provin de la Banca Europeana de Investitii si de la Guvernul Romaniei.

Tronsonul este amplasat in sectorul 3 si porneste de la intersectia bulevardelor Nicolae Grigorescu cu Theodor Pallady, pana la linia de centura, in comuna Catelu. Lucrarile au inceput in 1989, insa au fost intrerupte in 1999 si reluate un an mai tarziu.

De asemenea, ministrul a spus ca, in cursul anului viitor, va fi finalizat si tronsonul 1 Mai-Piata Bazilescu. "Tot in 2008 vor incepe lucrarile pentru prelungirea acestui tronson de la Piata Bazilescu pana la Laromet, lucrari care vor fi finalizate pana in 2010", a precizat Ludovic Orban.

Potrivit acesuia, investitia pentru tronsonul 1 Mai-Laromet se va ridica la 55 milioane de euro. Tronsonul va avea o lungime de 2,67 kilometri de linie dubla si va face legatura intre Gara de Nord si Laromet, de-a lungul Caii Grivitei, subtraversand podul Constanta si continuand pe bulevardul Bucurestii Noi.