Ministrul a mentionat ca exista mai mult variante ale acestui proiect. Constructia aeroportului de sud, se va finaliza in maxim doi ani.

Datorita dezvoltarii imobiliare a zonei de sud, si a normelor de mediu, se va produce o scadere a traficului aerian pe aeroportul Baneasa, avand ca rezultat creearea restrictiilor de trafic.Aeroportul Baneasa va ramane un aeroport care va primi aeronave mici, elicoptere, avioane particulare si de business.

"Orice capitala din lume care se respecta are un astfel de aeroport de oras. Asta are in vedere si Ministerul Transporturilor pentru Aeroportul Baneasa. Va deveni un aeroport de oras in aproximativ 7-8 ani, destinat in special curselor de business si a avioanelor de capacitate mica", a declarat, citat de NewsIn, directorul Aeroportului Baneasa, Stefan Mladin.

La jumatatea lunii februarie, ministrul transporturilor declara ca dupa finalizarea studiului de fezabilitate va fi introdusa o Hotarare de Guvern pentru a include acest proiect in bugetul pe anul 2009.