"Ministerul ar fi trebuit sa lucreze pana la intrarea in municipiu. Cu toate acestea, am intrat cu DN1 pana la mijloc. Prin urmare s-a convenit ca Ministerul Transporturilor sa faca lucrarea, cu toate ca apartinea de fapt, primariei. Trebuie sa subliniez ca primaria municipiului s-a comportat ca si cum era interesul ministerului, si nu al municipalitatii" a spus Berceanu, citat de NewsIn.

In opinia ministrului, probleme ar mai fi si pentru ca sunt sute de kilometri de cabluri sub pasaj, care figureaza in proiectele facute la acea data pe partea dreapta si ele sunt descoperite ulterior pe stanga.

Potrivit ministrului transporturilor si infrastructurii, ca sa fie odata terminate lucrarile este necesara o mai buna colaborare cu Primaria Sectorului 1 si cu primaria Capitalei, iar acestia sa nu mai taraganeze aprobarile.

"Mai mult, greutatile provin de la faptul ca nimeni nu spune ceva concret si anume ca padurea asta trebuie ocolita, iar cei de la mediu nu raspund la solicitarile noastre", a spus Berceanu.

Potrivit reprezentantilor CNADNR, suma estimata a proiectului este de 61,2 milioane lei. De asemenea, acestia au mai declarat ca pana in prezent au fost platite ca investitii si lucrari respectiv exproprieri, relocare de utilitati circa 22,6 milioane lei.