„Pentru noi, cele mai importante sunt faptele, nu vorbele, iar cred ca timisorenii, la fel ca toti romanii, vor face diferenta intre cei care sunt specialisti in vorbe, bine mestesugite, ce-i drept, si cei care realizeaza lucruri concrete. Ma refer la Pasajul Baneasa pe care l-am realizat, centura Timisoarei, centura Ploiestiului, Timisoara-Lugoj, lucrarile de pe centura Sibiului (...) acestea sunt lucruri practice intr-un an extrem de greu din punctul de vedere economic, cand s-a demonstrat ca daca ai la butoanele Ministerului Transporturilor un ministru care spune si respecta ce spune, cu un efort al Guvernului de-a asigura bani de infrastructura, asta inseamna 20% din banii tarii, se pot face lucruri in aceasta tara”, a declarat Boc, citat de NewsIn.

Premierul a precizat ca, daca in fiecare an de dupa Revolutie in tara s-ar fi realizat lucrarile de infrastructura necesare, „astazi Romania termina de doua ori centurile ocolitoare ale marilor municipii din tara”.

Berceanu si Boc au tinut sa vada, dupa deschiderea circulatiei pe acest tronson, primul autovehicul care intra pe centura de ocolire a Timisoarei.

Emil Boc a exclamat: „Hai, da-ti-le drumul, din momentul asta e liber!”. Primul camion care a trecut pe centura a fost unul inmatriculat in Polonia, insa Emil Boc a spus „e un bulgar, e un semn bun”, ulterior fiind corectat de catre Berceanu, care i-a spus ca era vorba de un polonez.

Ministrul Transporturilor a apreciat ca centura Timisoarei are cel mai mare sens giratoriu dintre toate tronsoanele din tara. „Aici avem cel mai mare sens giratoriu din tara, de altfel, eu am luat decizia sa marim diametrul sensului giratoriu pentru ca acolo unde sunt mici, exista probleme de circulatie. Acesta are doua hectare, astfel incat tirurile sa poata folosi corect un sens giratoriu”, a spus Berceanu