Lucrarile se vor desfasura intre km 7+573 si km 19+220, sunt finantate prin fonduri nerambursabile de la Uniunea Europeana si bugetul de stat, se arata intr-un anunt al CNADNR.

Contractul are o durata de 48 de luni, din care jumatate reprezinta intervalul de executie si jumatate perioada de garantie.

La atribuirea contractului, propunerea tehnica va avea o pondere de 60%, iar pretul 40%.

Citeste si:

Firmele care doresc sa participe la licitatie trebuie sa aiba o experienta de minim zece ani in domeniul constructiilor de drumuri, sa fi avut in ultimii trei ani o cifra medie de afaceri de cel putin 115 milioane de lei si sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 36 milioane lei pentru o perioada de sase luni.

Tronsonul face parte din drumul Bucuresti-Giurgiu.

Potrivit site-ul CNADNR, contractul de modernizare a drumului Bucuresti-Adunatii Copaceni vizeaza si reabilitarea a patru poduri si a patru podete, elaborarea unui studiu de fezabilitate si a proiectului tehnic unei viitoare constructii noi care sa ocoleasca localitatile de pe traseul actual al DN 5 (dintre Bucuresti si Adunatii Copaceni) pentru reducerea timpului de tranzit prin localitati.