Banca Comerciala Carpatica (BCC) lanseaza serviciul de internet banking e-SMART, care va permite clientilor sa aiba acces in orice moment la serviciile si produsele bancii.

"Avantajul utilizarii noului serviciu de catre clienti - persoane fizice, persoane fizice autorizate si persoane juridice - il constituie accesul in timp real la serviciile si produsele bancii. BCC e-SMART poate fi utilizat de toate persoanele care au un cont curent deschis la BCC si un calculator cu acces la internet", se arata intr-un comunicat al bancii.

Noul serviciu permite realizarea de plati, de operatiuni de transfer de fonduri din conturile clientului catre alte conturi deschise la BCC sau la alta banca, dar si deschiderea sau lichidarea de depozite. De asemenea, clientii pot utiliza e-SMART pentru operatiuni de schimb valutar, vizualizarea soldurilor conturilor deschise la banca si a tranzactiilor efectuate, dar si pentru trimiterea de mesaje sau adresarea de intrebari functionarilor bancii Carpatica, spun reprezentantii institutiei financiare.

Citeste si:

"Accesul la informatiile afisate pe site, precum si operatiunile desfasurate de catre clienti se desfasoara intr-un mediu de maxima securitate in derularea operatiunilor si beneficiaza de conditiile de confidentialitate care caracterizeaza relatia client-banca", se mai arata in comunicatul bancii.

Banca nu percepe abonament lunar de utilizare pentru serviciul BCC e-SMART. Banca Comerciala Carpatica dispune in prezent de 216 unitati teritoriale, 163 de bancomate si 18 automate de schimb valutar. Institutia financiara a afisat un profit net de 16,07 milioane lei ( 4,55 milioane euro) si active totale in valoare de 1,303 miliarde lei (369 milioane euro), dupa primele noua luni ale anului, potrivit raportului financiar trimestrial. Cota de piata a bancii a crescut de la 0,72% la finele anului 2005 pana la 0,86% dupa primele noua luni din 2006, iar activele bancii au progresat, in acelasi interval, cu 41%.