Toate cardurile BCR emise dupa 3 septembrie vor avea o noua infatisare si un design unitar. "Fiecare categorie de card corespunde unui anumit concept, care defineste si integreaza valorile institutiei", a declarat directorul executiv al directiei de carduri din cadrul BCR, Igor Zganjer.

Motivul care a stat la baza modificarii identitatii cardurilor a fost actiunea de schimbare a logo-ului bancii. Astfel, noul aspect al cardurilor are elemente vizuale care respecta grafica si culorile marcii Erste.

Cardurile cu noul design emise de banca au inceput deja sa fie inmanate detinatorilor, iar cardurile cu dubla marca (co-branded) vor intra in circulatie in octombrie. Posesorii vechilor modele de carduri BCR vor intra in posesia noilor carduri la expirarea celor in uz.

Citeste si:

Designul cardurilor se diferentiaza in functie de tipul instrumentului de plata. Astfel, cardurile de debit se bazeaza pe elementul apa, cele de credit au ca reprezentare grafica elementul foc, iar la cardurile cu dubla marca, emise in colaborare cu diversi parteneri, designul evidentiaza elementul aer.

BCR, membra a grupului Erste, gestioneaza active de peste 16 miliarde euro. Banca are in prezent 522 de agentii in intreaga tara, emite 23 de tipuri de carduri de credit si de debit si are instalate peste 1.300 de bancomate si 11.000 aparate pentru plata cu cardul la comercianti (POS).