Serviciul permite plata facturilor catre furnizorii de utilitati agreati de banca, numarul beneficiarilor posibili fiind marit de la 100 la 300, iar timpul de pastrare a extraselor de cont in aplicatie a crescut de la 21 la 66 de zile.

Clientii companii pot consulta soldurile conturilor proprii, realiza si programa plati in lei si valuta, incarca fisiere de plati si constitui depozite. Serviciul permite realizarea de operatiuni de schimb valutar, precum si definirea platitorilor si a beneficiarilor direct de la calculatorul propriu.

Toate comisioanele aferente platilor sunt mai mici cu 40% in raport cu tariful standard practicat de banca, potrivit comunicatului.

Citeste si:

"Tendinta generala in piata bancara este orientarea clientilor spre canale alternative de distributie a produselor si serviciilor bancare, de aceea dezvoltarea serviciilor de internet banking va avea intotdeauna un rol prioritar in planurile noastre", a declarat directorul departamentului strategie si marketing din cadrul BRD Groupe Societe Generale, Jean Baptiste Hueber.

In 2007, BRD-SocGen a obtinut un profit net de 917 milioane lei (274,8 milioane euro), in crestere cu 40% fata de anul anterior, pe fondul sporirii portofoliului de credite cu 44%.

BRD - Groupe Societe Generale, a doua banca de pe piata romaneasca dupa active si retea, are peste 2,3 milioane clienti si opereaza o retea de peste 800 de unitati.