Intesa Sanpaolo Bank România a obtinut un profit inainte de impozitare de 1,2 milioane euro in primul trimestru din acest an, in crestere cu 234% fata de câstigul obtinut in perioada similara a anului trecut, arata raportul publicat marti de banca mama.
Profitul operational a Intesa Sanpaolo Bank România a ajuns la 1,8 milioane euro, in crestere cu 33,8% fata de nivelul afisat pentru primul trimestru al anului trecut.

Veniturile operationale al bancii a avansat cu aproape o treime (32,7%) fata de rezultatul din primele trei luni ale anului trecut, pâna la 6,8 milioane euro, in conditiile in care costurile operationale au avut o evolutie similara, urcând cu 32,3% fata de intervalul ianuarie - martie 2007, pâna la 5 milioane euro.

In luna aprilie, subsidiara locala a grupului financiar italian Intesa Sanpaolo a anuntat ca vrea sa-si extinda reteaua cu 33 de unitati in acest an, urmând sa ajunga la 90 de unitati pâna la sfâsitul lui 2008.

In aprilie, numarul de sucursale si agentii pe care le detine grupul in România a ajuns la 57.
Anul trecut, profitul inainte de impozitare al Intesa Sanpaolo Bank România a scazut cu 22% fata de 2006, pâna la 5,5 milioane euro (18,35 milioane lei), in conditiile in care valoarea activelor a avansat cu 63%, pâna la 539,3 milioane euro (1,8 miliarde lei).

Portofoliul de credite acordate de Intesa Sanpaolo Bank România s-a dublat anul trecut fata de finalul lui 2006, pâna la 1,12 miliarde lei (309,4 milioane euro).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri