"Desi campania propriu-zisa de rebranding s-a incheiat, vom continua promovarea noului nume direct prin forta noastra de vanzare: salariati, agenti precum si brokerii cu care lucram", a declarat directorul general al Euroins Romania, Bogdan Stan.

"In perioada urmatoare, strategia Euroins este axata in primul rand pe discutii directe cu clientii existenti astfel incat mesajul sa fie cat mai complet si mai corect", a adaugat el.

Grupul bulgar Eurohold a anuntat in luna iulie 2007 ca a cumparat peste 75% din actiunile Asitrans Asigurari, pentru care a platit 12,5 milioane euro. Pentru o perioada de sase luni de la 1 ianuarie 2008, fosta Asitrans practica o campanie de promovare "dublu brand", respectiv Asitrans-EuroIns.

Compania a inregistrat in 2007 o valoare a primelor brute subscrise de aproximativ 29 milioane euro, in crestere cu circa 49% fata de 2006 cand inregistrase prime de circa 19,5 milioane euro.