"Generali Asigurari continua procesul de educare a pietei, rol asumat la inceputul acestui an, prin lansarea unei campania de comunicare Casco – "Pentru soferii responsabili, beneficiile sunt pe masura”. Campania se va desfasura in perioada 29 septembrie-14 noiembrie, pe canalele print, radio si Internet. Obiectivul principal il constituie incurajarea unui comportament prudent in trafic, prin comunicarea recompenselor oferite de produsul CASCO Generali: prime de asigurare mai mici pentru soferii responsabili si serviciile de calitate pe care le ofera compania - plata rapida a daunelor, decontarea directa cu peste 400 de service-uri din intreaga tara si asistenta rutiera 24/7.

Campania este dezvoltata de catre agentia de publicitate Prospero si va fi sustinuta de o campanie dedicata de relatii publice, prin Free Communication.

„Campania se doreste a fi mai mult decat comunicarea unui produs, prin componenta educationala pe care o include. Incurajam soferii auto care au grija de bunul pe care il asigura si implicit de propria viata, care nu se aventureaza in trafic si nici nu isi fac un scop in sine din a deschide nenumarate dosare de daune. Ne dorim practic sa incurajam un comportament responsabil in trafic, prin acordarea unor beneficii reale conducatorului prudent", a declarat Radu Ionescu, Sef Birou Asigurari Auto Generali Asigurari.

"Targetul campaniei il reprezinta toate persoanele posesoare de autovehicule, dar ne adresam, in special, celor cu varsta cuprinsa intre 27 si 45 de ani, in egala masura barbati si femei. Ii avem in vedere pe cei dornici sa afle mereu lucruri noi, pentru care confortul personal este mai important decat moda si care achizitioneaza doar ceea ce le este util. Pentru ei, asigurarea este foarte importanta in cazul aparitiei unor evenimente nedorite, incheierea unei polite presupune implicare si este rezultatul unui proces rational. Pe de alta parte, cauta companii care ofera servicii de calitate", a completat Daniela Casapu, Head of Marketing and Communication Generali Asigurari.

Citeste si:

Cei interesati sa afle in ce profil se incadreaza, astfel incat sa-si calculeze prima de asigurare personalizata, pot suna gratuit la 0800.080.090.

"Pentru soferii responsabili, beneficiile sunt pe masura" este prima campanie demarata de Generali Asigurari pentru produsul CASCO.

Generali Asigurari este parte a grupului international Generali, unul dintre cele mai vechi grupuri de asigurari din lume. Cu o intrerupere in perioada comunista, compania este prezenta pe piata romaneasca incepand cu anul 1835. Reteaua teritoriala a Generali Asigurari este compusa din 84 de agentii si puncte de lucru, iar portofoliul companiei include astazi toate tipurile de asigurari.

Generali Group este unul din liderii sectorului de asigurari din intreaga lume, cu o experienta de 176 de ani in domeniul asigurarilor. Generali Grup are 344 companii consolidate, dintre care 126 de holdinguri financiare si 113 societati de asigurare, peste 46 de milioane de clienti in intreaga lume si 67 000 de angajati>>.