Asfel, clientii bancii pot efectua operatiunile specificate prin internet (prin serviciul Click 24 Banking BCR) sau telefon (prin serviciul Alo 24 Banking BCR), valabile in cazul tuturor valutelor cotate la BCR.

"Clientii au posibilitatea sa faca de la distanta toate operatiunile de care beneficiaza intr-o unitate BCR si au libertatea de a alege canalul utilizat, ceea ce asigura un plus de confort", a spus Catalin Moise, directorul directiei Managementul Canalelor Alternative.

Schimbul valutar se efectueaza in timp real, la cursul de schimb afisat la ghiseul bancii, intre conturile proprii ale clientului, iar operatiunea este gratuita.

Totodata, prin platile interbancare in valuta, clientii pot initia transferuri catre orice banca din lume si beneficiaza de o reducere cu 50% a comisioanelor in cazul Alo 24 Banking BCR si de 75% in cazul Click 24 Banking BCR.
Serviciile sunt disponibile intre orele 8:00 si 22:00 prin telefon si la orice ora prin Internet.

Numarul total de clienti ai BCR care au folosit canalele alternative a ajuns la 440.000 la sfarsitul lui 2008, din care peste 200.000 sunt utilizatori noi, se arata in comunicatul bancii.

Totodata, numarul operatiunilor efectuate prin canalele alternative (acces la informatii personalizate si tranzactii) a ajuns la 4 milioane operatiuni, din care peste 250.000 de tranzactii in valoare totala de peste 620 milioane echivalent in lei.

BCR, membra a grupului Erste, este cea mai mare banca dupa active din Romania, gestionand active de peste 17,5 miliarde euro.

BCR are in prezent 642 de unitati de retail si 50 de centre de afaceri corporate. In plus, BCR emite 24 tipuri de carduri de credit si de debit si are o retea de peste 1.800 de bancomate si peste15.000 de aparate pentru plata cu cardul la comercianti (POS).