“Agentii VIG se pot intalni cu clientii oriunde si oricand, scutindu-i astfel de un drum la banca. Este un pas important pe care il facem impreuna cu un partener extrem de important pentru noi, pentru clientii nostri", a declarat Igor Zganjer, director al Directiei Carduri din cadrul BCR.

Agentii VIG prezinta oferta si strang documentatia necesara de la client, dupa care o trimit catre sucursalele BCR care introduc aplicatia in sistem. Clientul este apoi anuntat in cate zile sa se prezinte la cea mai apropiata unitate BCR pentru sa-si ridice cardul.

Prin intermediul consultantilor financiari ai VIG este promovat deja un portofoliu de produse si servicii financiare cuprinzand si pachetul de cont curent, produse de economisire-creditare in domeniul locativ, fonduri de pensii si credite pentru companiile mici. In etapa urmatoare vor fi incluse in acest portofoliu de produse creditul ipotecar si creditul de nevoi personale.

Parteneriatul dintre BCR si VIG a inceput in februarie 2009 si este unul orientat catre clienti, catre simplificarea relatiei cu acestia. Din reteaua VIG fac parte BCR Asigurari, BCR Asigurari Viata, Asirom si Omniasig.