Oferta se adreseaza persoanelor fizice, indiferent ca sunt sau nu clienti ai bancii, iar ea mai include si deschiderea gratuita a unui cont curent, emiterea gratuita a unui card de debit MasterCard Flat in lei, un token, iar costul mesajelor trimise prin alerte SMS este suportat de catre banca pe o perioada de cinci luni.

De asemenea, ea a fost lansata cu ocazia aniversarii a 5 ani de prezenta OTP pe piata bancara din Romania.

„OTP Bank s-a remarcat de-alungul celor 5 ani ca institutie bancara inovativa, responsabila si stabila. Drept urmare, oferta pe care o lansam cu aceasta ocazie include unul dintre serviciile pe care le-am imbunatatit constant cu optiuni in premiera pe piata din Romania: OTPdirekt, un serviciu popular, confortabil, rapid si sigur, care se potriveste perfect unui stil de viata modern. Tocmai de aceea, dorim sa le oferim, atat clientilor nostri, cat si potentialilor clienti, un acces si mai facil la acest serviciu”, a declarat László Diósi, directorul general al OTP Bank Romania.

Astfel, utilizatorii serviciului OTPdirekt isi pot accesa conturile non-stop si pot apela la servicii precum plati intra si interbancare in lei si in valuta, schimburi valutare, administrare depozite, plati bugetare, deschiderea de conturi (curente si de economii), plati pentru cardul de credit, modificari ale limitelor de retragere de la ATM sau modificari ale alertelor SMS.

In al doilea trimestru din 2009, OTP Bank Romania a avut un profit de 1,311 miliarde forinti (4,59 milioane euro), dupa ce, in primele trei luni din acest an, banca inregistrase pierderi de 725 milioane forinti (2,46 milioane euro).