Dupa trecerea unui prim termen de 15 zile de la data primirii invitatiei la conciliere, daca procedura concilierii nu va da rezultatele scontate, se va demara deindata procesul propriu-zis, prin inregistrarea cererii de chemare in judecata, a anuntat casa de avocatura Piperea si Asociatii

Un al doilea grup de clienti care intentioneaza sa actioneze banca in judecata prin Piperea si Asociatii este in curs de constituire. Si intr-un caz, si in celalalt, clientii BCR s-au constituit in grupuri informale pe internet, incercand, intr-o prima faza, o negociere de asemenea informala cu banca.

Esecul acestei incercari i-a determinat pe acesti clienti ai bancii sa apeleze in mod colectiv si unitar la Piperea si Asociatii, pentru o mai buna posibilitate de negociere, in caz de esec urmand a se declansa un proces contra bancii, in principal pentru anularea clauzelor contractuale considerate ca fiind abuzive, dar si pentru restituirea sumelor de bani platite nedatorate bancii, in baza acestor clauze abuzive.

Citeste si:

"Dobanzile exagerate si clauzele abuzive reprezinta principala nemultumire a clientilor, insa, desigur, sunt si alte nemultumiri ce vor face obiectul preconizatului proces. In actualele conditii de criza, in care exuberanta consumului, propovaduita in urma cu mai putin de doi ani tot de banci, a disparut, clauzele abuzive din contracte lovesc in majoritatea cetatenilor activi ai Romaniei care au luat credite, fie ele de consum, ipotecare sau de alt tip", a declarat Gheorghe Piperea, partener SCA Piperea si Asociatii

Clientii bancilor s-au hotarat sa se faca auziti si in fata Comisiei de Buget, Finante, Banci din cadrul Camerei Deputatilor, care are si rol decizional in cazul OUG 50/2010 ce reglementeaza creditele pentru consumatori.

Clientii bancilor vor sa fie auziti in Parlament: Afla ce contine scrisoarea acestora

Clientii bancilor vor sa fie auziti in Parlament: Afla ce contine...