„Prin lansarea acestui nou produs facem inca un pas in dezvoltarea brandului Powercard BCR. Ne propunem dezvoltarea unui brand unic, puternic, transparent. Powercard Gold se adreseaza in special segmentului de clienti cu venituri ridicate si cu o utilizare frecventa a cardurilor de credit in intreaga lume. Nevoia de a veni pe piata cu un astfel de produs am observat-o chiar din comportamentul de utilizare ai detinatorilor cardului de credit standard Powercard BCR”, a declarat Igor Zganjer, director executiv al directiei de carduri din cadrul BCR.

Powercard Gold BCR este un card de credit in lei cu utilizare internationala, cu perioada de gratie de pana la 53 de zile, avand o valabilitate de 3 ani.

Posesorul cardului beneficiaza de o linie de credit intre 10.000 si 100.000 lei. Acest card poate fi obtinut atat pe baza veniturilor cat si prin garantarea acestuia cu un depozit colateral deschis la BCR.

Citeste si:

Ce avantaje ofera acest card de credit premium?

• acces gratuit in salonul business Lounge Otopeni – atat pentru detinatorul de card cat si pentru un invitat al acestuia
• invitatie pentru 2 persoane cu acces gratuit la un “Sunday Brunch” in restaurantul Cafe Theatro din cadrul Hotelului Novotel Bucuresti
• asigurare de protectie a cumparaturilor
• asigurare complexa pentru calatoriile in strainatate (ce include asigurare medicala in valoare de maxim 15.000 euro, asigurarea de pierdere sau distrugere a bagajelor, asigurarea de intarziere a mijlocului de transport, asigurarea documentelor si altele)
• reduceri de pana la 25% la partenerii BCR
• puncte de loialitate obtinute automat si transformate apoi in bani pentru tranzactiile efectuate la orice comerciant din tara, strainatate sau pe internet

Banca percepe un comision de 100 de lei pentru emiterea cardului principal, iar dobanda perceputa pentru fondurile utilizate este formata din indicele Robor la 3 luni plus o marja de 10,5% (circa 17% in prezent).