“Perioada petrecuta in Romania o pot defini ca o experienta totala pentru mine. Am avut multe realizari si experiente pozitive si am reusit sa ne adaptam, alaturi de colegi si clienti, pentru a gestiona impreuna o criza ce a schimbat strategii si planuri de afaceri, in Romania si oriunde in lume. Ma bucur ca am putut construit aici o banca moderna si inovatoare si am toata increderea in echipa si in evolutia acestei banci pe piata locala”, a declarat Nicola Calabro (foto), CEO Intesa Sanpaolo Bank.

Intesa Sanpaolo Bank a trecut in ultimii 4 ani printr-un amplu proces de rebranding si a fost recunoscuta ca o banca universala cu distributie nationala ca urmare a procesului de dezvoltare, atat a retelei, cat si a portofoliului de produse si servicii.

Pierderile Intesa Sanpaolo in Romania au crescut de patru ori in primele noua luni, la patru milioane de euro, comparativ cu un milion de euro in intervalul similar din 2009, potrivit datelor publicate de grupul italian in noiembrie 2010.

Pierderile Intesa Sanpaolo au urcat la 4 mil. euro la 9 luni

Pierderile Intesa Sanpaolo au urcat la 4 mil. euro la 9 luni