"Multe polite incheiate intre 2005-2007 au avut la baza o decizie consumerista si nu au mai putut fi sustinute de clienti in ultimii doi ani, pe fondul reducerii veniturilor ca urmare a crizei financiare. Practic, asiguratorii au fost nevoiti sa isi faca curatenie in portofolii, care arata mult mai bine decat in trecut, pentru ca includ polite pe care clienti le pot sustine financiar. Deci, vor genera venituri din prime", a spus Vizinteanu la un seminar de profil.

Potrivit lui Vizinteanu, clientii care au incheiat polite de viata in 2010 au fost mult mai atenti in privinta alegerii produselor.

"In prezent, clientii stiu ce vor de la o asigurare de viata, inteleg mai bine clauzele unei polite si, daca au semnat un contract, au facut-o in cunostinta de cauza. In plus, acesti clienti au posibilitatea sau vor face eforturi sa-si achite primele de asigurare, in conditiiile in care durata contractului se intinde pe o perioada mai indelungata", a spus Vizinteanu.

Ea a adaugat ca piata asigurarilor de viata va creste cu cateva procente in acest an, cel mult 5%, comparativ cu 2,3% in 2010, la 1,67 miliarde de lei.

Citeste si:

"Piata se va mentine pe acelasi trend crescator si in acest an. In privinta BCR Asigurari de Viata, societatea a incheiat anul 2010 cu un rezultat in crestere, care va fi anuntat in urmatoarele saptamani", a spus Vizinteanu, fara sa detalieze.

In 2009, societeta a subscris prime in suma de 255,1 milioane de lei, si s-a pozitionat pe locul doi, cu o cota de piata de 15,67%.

In primele noua luni ale anului trecut, subscrierile BCR Asigurari de Viata au crescut cu 36,7%, la 230,27 milioane de lei.

Cu un capital social de 21,93 milioane de lei, BCR Asigurari de Viata este o companie membra a grupului financiar Vienna Insurance Group (Austria), care mai detine in Romania si BCR Asigurari, Omniasig si Asirom.