Unii reprezentanti ai companiei japoneze si-au cerut duminica scuze pentru bresa de securitate, intr-o conferinta de presa, acestea fiind primele comentarii publice din partea Sony dupa criza care a dus la inchiderea PlayStation Network pe 19 aprilie.

Sony a reiterat posibilitatea ca printre datele furate sa fi fost si informatii privind cardurile de credit ale clientilor.

"Ne cerem scuze profunde pentru problemele si necazurile create utilizatorilor", a declarat Kazuo Hirai, pe locul doi in ierarhia companiei si principalul candidat la succesiunea directorului general Howard Stringer, dupa care s-a inclinat adanc.

Multi utiliatori ai PlayStation au fost infuriati de faptul ca primul avertisment privind una dintre cele mai grave brese de securitate informatica produsa vreodata a venit la o saptamana dupa ce Sony a inchis reteaua si la cateva ore dupa de Hirai a prezentat primele tablete PC ale companiei.

Sony a anuntat ca va oferi continut gratuit, inclusiv acces liber la retea, timp de 30 de zile, utilizatorilor actuali, pentru a preveni plecarea utilizatorilor.

Citeste si:

Compania a precizat ca dupa atacul informat a imbunatatit securitatea si vor fi introduse sisteme mai avansate de protectie a datelor.

Sony a cerut totodata FBI sa investigheze atacul informatic.

In legatura cu acuzatiile ca utilizatorii au fost informati tarziu despre bresa de securitate, Hirai a spus ca Sony a vrut sa afle mai intai ce date au fost furate.