Cele doua companii au mai lansat impreuna magazine de tip concept store in toamna 2008, investitia de atunci fiind de 0,5 milioane de euro in sase unitati.

Decizia de integrarea a magazinelor operatorilor vine in contextul in care cele doua companii isi doresc sa isi promoveze mai eficient produsele pentru a atrage tot mai multi clienti, dar cu costuri mai mici.

De altfel, Ovidiu Ghiman, director executiv de strategie si comercial pentru segmentul rezidential in cadrul Romtelecom, afirma ca deschiderea acestor sase magazine este realizata atat pentru a oferii servicii mai bune clientilor, dar si pentru optimizarea retelei de vanzari, care "reprezinta un proces permanent" in cadrul companiei.

Citeste si:

Practic, in noile magazine clientii vor avea posibilitatea sa cumpere din acelasi loc telefoane mobile si fixe, accesorii, laptop-uri si notebook-uri, si servicii telecom.

Romtelecom are peste 350 de puncte de vanzare, in timp ce reteaua Cosmote Romania cuprinde aproximativ 640 de magazine in toata tara.