Omul de afaceri subliniaza ca a te tine de cuvant in fata clientilor, la cele mai mici “amanunte”, este singura modalitate in care romanii vor putea face afaceri serioase, la nivel international. “Este modul in care oamenii ne vor percepe ca fiind seriosi. Este modul in care noi ne vom percepe ca fiind seriosi”, scrie el in insemnarea “Visul unei promisiuni indeplinite” de pe blogul personal.

El ofera mai multe exemple de neseriozitate in mediul business de care s-au lovit multi – nelivrarea la timp a unui produs, nerambursarea banilor in termenul promis, inexactitatea descrierii produselor sau, pur si simplu, a intarzia chiar si 15 minute la o intalnire.

Seriozitatea nu se limiteaza insa la companie-client ci se regaseste si in viata de zi cu zi – promite sefului la munca “nu mai mult decat va tin curelele si, odata promis ceva, lucrati noptile ca sa livrati”. Adresandu-se antreprenorilor si actionarilor companiilor, sfatul omului de afaceri este de a nu incuraja echipele de vanzare sa vanda “cu orice pret – si aici ma refer la a vinde minciuni”.

Citeste si:

“Haideti sa schimbam ceva, sa fim recunoscuti in lume ca fiind tara cu companii care se tin de cuvant. Sa fim companiile care promit ce pot livra si livreaza ce au promis. Si va promit ca vom vinde mai mult”, scrie el.

Considerati ca Romania ar putea deveni o astfel de tara? Cat de departe/aproape suntem de acest lucru? Am facut progrese in ultimii ani? Comentati mai jos.