Firma a fost infiinta de Yann Bidan si Grégoire Vigroux, doi intreprinzatori din Franta, iar din 2008 compania are ca actionar minoritar fondul de investitii Global Finance Growth Fund.

In prezent este una dintre cele mai mari companii independente de outsourcing din Europa de Est cu 900 de angajati in Bulgaria si Romania. Dintre acestia, 300 lucreaza la Bucuresti.

CallPoint New Europe Romania este prezenta pe piata locala din 2007, iar anul trecut a inregistrat afaceri de 1,7 milioane de euro si un profit net de aproximativ 87.000 de euro, conform Ministerului de Finante.

Conducerea companiei estima anul trecut ca centrul de la Bucuresti va ajunge anul acesta la afaceri de 4,6 milioane de euro, acestea insemnand o treime din intregul business al grupului.

Compania de call center CallPoint New Europe vrea afaceri de 2 mil. euro in acest an

Compania de call center CallPoint New Europe vrea afaceri de 2 mil....

Citeste si:

Pentru centrul de la Bucuresti (aflat in cladirea Global City Business Park din zona Pipera) lucrau anul trecut circa 190 de persoane.

„Capitalul va fi utilizat pentru extinderea capacitatilor operationale ale companiei si cresterea competitivitatii sale in industria call center si BPO (n.red. business process outsourcing) in Europa de Est, prin investitii in tehnologii, resurse umane si strategii de dezvoltarea durabila a afacerii. O mare parte din investitii va fi utilizata pentru extinderea operatiunilor in Romania, prin deschiderea celei de-a doua platforme operationale pana in decembrie 2011”, au afirmat oficialii companiei.

Obiectivul acesteia este de a ajunge la 4.000 de angajati in intreaga regiune pana in 2013.

CallPoint New Europe este axata pe patru domenii: calatorii &timp liber, retail & comert electronic, servicii financiare, high-tech si media (telecomunicatii, software si divertisment).