Celina Aarons are un plan de telefonie incheiat cu T-Mobile, operator parte a Deutsche Telekom, care detine actiuni si la Cosmote si Romtelecom, pentru intreaga familie formata din cinci persoane. Ea plateste in mod normal circa 175$/luna.

Luna trecuta insa, fratele mai mic al ei, studentul Shamir care este surd si comunica exclusiv prin mesaje text, a petrecut 2 saptamani in Canada.

In timpul excursiei, Shamir a scris peste 2.000 de mesaje la 0,20 $/text, conform tarifelor T-Mobile. El a downloadat de asemenea videoclipuri la un pret de 10$/MB – deci un clip de cinci minute de pe YouTube costa in jur de 100$.

“Mi-am iesit din fire. Tremuram, plangeam. Nici macar nu puteam vorbi la telefon”, povesteste Aaron. “Am simtit ca viata mea s-a terminat”.

Dupa ce a aflat de cazul clientei, T-Mobile a acceptat sa reduca valoarea facturii la doar 2.500 de dolari si sa ii acorde 6 luni pentru a o achita.

Citeste si:

Ulterior, T-Mobile a revenit cu informatii subliniind ca operatorul a trimis alerte pe telefonul lui Shamir cand acesta a atins o valoare a facturii de 50$, 100$, 200$ si 500$, conform politicii companiei, dar el le-a ignorat.

Operatorii nu sunt obligati prin lege sa informeze clientii despre trafic neobisnuit de roaming, dar majoritatea operatorilor pe plan mondial au ales sa faca totusi acest lucru.

Care a fost cea mai mare factura telecom pe care ai primit-o vreodata? Din ce motive? Comentati mai jos.

Sursa foto:TGDaily.com