Astfel, Yahoo a lansat un nou portal - Yahoo Tech (tech.yahoo.com) care contine blog-uri, clipuri video saptamanale ce vor aborda tehnologia, dar si articole si studii despre segmentul IT&C selectate din cele mai importante reviste si ziare specializate, transmite International Herald Tribune.

Principalul scop al celor de la Yahoo este acela de a mari spatiul in care sa fie postate reclamele care se adreseaza publicului pasionat de tehnologie a declarat pentru publicatia americana Scoot Moore, vicepresedintele Yahoo pentru operatiunile de continut.

"Incasam milioane de dolari din publicitate de la jucatorii din tehnologie si telecom. Avem o multime de cereri din partea advertiserilor de a publica reclame in zona de continut din aceste domenii specifice," a adaugat acesta.

Patrick Houston, director general la Yahoo Tech, apreciaza ca "Aceasta reprezinta o oportunitate foarte mare pentru un site care sa fie creat special pentru oamenii care ori nu au timp, ori nu au deschiderea spre tehnologie".

Acest nou produs lansat de Yahoo se pozitioneaza pe o nisa de piata pe care se mai situeaza competitori precum siteul de tehnologii Cnet, blogurile Engadget si Gizmodo, ori publicatii cum este PC Magazine.