Campania se confrunta cu cele mai slabe vanzari din ultimii ani pe acest segment , fiind mult sub asteptarile grupului japonez.

Panasonic se va axa de acum pe productia de panouri de mici dimensiuni pentru telefoane mobile inteligente sau tablete, dar si pe dezvoltarea segmentului de digital imaging (aparate foto/video) sau cel audio prin lansarea de noi echipamente.

Japonezii nu vor renunta complet la productia de LCD-uri si plasme si sustin ca este o masura temporara care vizeaza revenirea dintr-o situatie financiara dificila.

Citeste si:

Estimarile privind vanzarile de televizoare LCD indica o usoara crestere a volumului la 13 milioane de unitati, in timp ce vanzarile de televizoare cu plasma se asteapta sa scada la jumatate, la circa 2,5 milioane de unitati comercializate.

Reuters sustine ca revenirea pe profit in acest an fiscal a grupului japonez este nerealizabila.

Ajutoare de la banci

Japonezii de la Panasonic au cerut ajutor bancilor, patru institutii financiare oferind companiei circa 7,6 miliarde de dolari imprumut pentru a-si reorganiza cheltuielile. Este cel mai mare imprumut acordat unei companii din Japonia, dupa ce grupul Sharp a solicitat luna trecuta un imprumut de 4,6 miliarde dolari pentru a-si consolida business-ul.