„Dintre toti cei care si-au manifestat intentia de a cumpara de Black Friday, 28,9% au spus ca vor sa cumpere ceva de la eMAG.ro.
Ne asteptam ca inca din primele ore sa avem un trafic de circa 700.000 de vizitatori pe site, iar pe intreaga zi sa primim pana la 2 milioane de vizite”, a declarat Radu Apostolescu, vicepresedinte si director de dezvoltare eMAG.ro.

eMAG.ro a investit in ultimele luni peste 200.000 de euro in infrastructura IT si a modificat procedura de comanda pentru produsele din promotiile de Black Friday.

Vineri, 23 noiembrie, este „Black Friday”(Vinerea Neagra), un conceput preluat din SUA si care marcheaza debutul cumparaturilor de Craciun pe piata americana.

Citeste si:

Reducerile de Black Friday au devenit foarte populare si in Romania incepand de anul trecut, cand mai multe site-uri au ramas fara produse pe stoc si au fost blocate ca urmare a numarului mare de vizitatori.

Evenimentul Black Friday are loc in prima vineri dupa Ziua Recunostintei si este una dintre zilele cu cele mai mari reduceri de preturi si vanzari in randul magazinelor din America. Pentru ca toata lumea sa poate profita de cele mai bune oferte, majoritatea companiilor ofera zi libera angajatilor sai.

Denumirea Black Friday provine din Philadelphia, unde era folosita pentru a descrie traficul extrem de dificil creat dupa Ziua Recunostintei. In prezent, termenul are conotatii economice intrucat in aceasta perioada retailerii se asteapta sa intre “pe negru”, adica sa aiba profit, in comparatie cu “pe rosu”, adica pierderi.

Citeste si: Black Friday, in domenii SURPRIZA: turism, imobiliare, concerte si telecom. Cum ti se par?

Black Friday, in domenii SURPRIZA: turism, imobiliare, concerte si telecom. Cum ti se par?

Black Friday, in domenii SURPRIZA: turism, imobiliare, concerte si...