Domo, al doilea retailer electroIT de pe piata locala, a lansat in luna ianuarie a acestui an compania Digistore prin care se va desfasura activitatea magazinului online Domo.ro.
Compania este condusa de Lorand Szarvadi, fondator si fost director general al Domo. De asemenea, Szarvadi este presedintele Consiliului de Administratie al Domo. Din luna februarie a acestui an, directorul general al Domo este Dragos Dinu, un manager care intre 2002 si 2008 a condus A&D Pharma, cel mai mare grup de pe piata locala de medicamente, care include si reteaua de farmacii Sensiblu.

In prezent, vanzarile pe internet inseamna peste 10% din cifra de afaceri a grupului Domo.

“Zona de online ar putea creste anul acesta cel putin proportional cu vanzarile din reteaua de magazine. Dar, cu siguranta businessul de online este mai dinamic decat retailul traditional care mai are de facut niste inchideri, relocari. In online, nu exista limite fizice, ci doar limite de pozitionare, de marketing”, a afirmat pentru wall-street.ro Dragos Dinu.

DigiStore are in jur de 50 de angajati, in timp ce pentru intregul grup Domo lucreaza putin peste 1.000 de oameni, un numar care va ramane aproximativ constant pana la finalul anului.

Primul showroom Domoin Baneasa Shopping City

De asemenea, magazinul pe care Domo il detine in centrul comercial Baneasa Shopping City a devenit primul showroom al Domo.ro.

“Magazinul din Baneasa a devenit showroom pentru compania de online si probabil vor urma si altele. Insa, in cazul nostru, se poate spune ca toata reteaua este un showroom”, declara managerul.

Domo are in prezent o retea de 98 de magazine, iar Dragos Dinu estimeaza ca la finalul anului compania va ajunge la 95 de unitati. Retailerul a inchis anul trecut 27 de magazine si a relocat 8.

Domo este al doilea retailer de pe piata locala cu afaceri de 165 de milioane de euro in 2011 si pierderi nete de 6,5 milioane de euro, conform Ministerului de Finante. Pentru acest an, conducerea companiei isi doreste sa treaca pe profit si sa isi mareasca vanzarile cu 8-9% sau chiar 14-15%. Dragos Dinu nu a precizat care a fost cifra de afaceri a companiei in 2012.

Principalii competitori ai Domo sunt Altex si Flanco (in retailul traditional) si eMag in zona de vanzari online.
Piata de bunuri de folosinta indelungata (electronice, electrocasnice si IT) a fost anul trecut in valoare de 1,43 miliarde de euro, in plus cu 2,2% fata de 2011, conform companiei de cercetare GfK Romania.

Afla mai multe in textul: Dragos Dinu, CEO Domo: Vreau sa trecem pe profit in 2013. Mi-as dori sa fie Black Friday in fiecare zi


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri