Furnizorul de continut si servicii de Internet AOL, divizie a Time Warner Inc., intentioneaza sa ofere gratis intreaga gama de servicii proprii, inclusiv serviciile de e-mail, catre uitilizatorii de Internet de mare viteza, relateaza The Wall Street Journal, citat de NewsIn.

Compania va renunta la abonamente in valoare de 2 miliarde de dolari daca va pune in aplicare planul menit sa mareasca numarul utilizatorilor Internetului de banda larga si mai ales sa mareasca incasarile generate de publicitatea online.

Conform acestui plan, compania nu va mai percepe abonament pentru utilizatorii care au acces la o conexiune Internet de mare viteza sau un serviciu dial-up oferit de alt furnizor, mentinand taxa de abonament doar pentru clientii proprii care folosesc conexiuni dial-up, conform surselor citate.

Reprezentantii AOL au afirmat ca se asteapta ca 8 milioane de clienti actuali ai companiei sa renunte la abonamentele dial-up si sa treaca la Internetul de banda larga pentru a beneficia de aceasta oferta adaugand ca peste o treime din cei 18,6 milioane de clienti din acest moment au deja conexiuni in banda larga.

Directorul executiv al AOL a prezentat acest plan oficialilor Time Warner saptamana trecuta la New York, acestia din urma nefiind disponibili pentru o reactie oficiala.