Google Inc., cel mai mare motor de cautare online din lume, a anuntat miercuri ca va permite accesul liber la versiunea japoneza a serviciului sau de e-mail (GMail) pentru oricine doreste sa se inscrie.
Japonia a devenit astfel a treia piata, dupa Australia si Noua Zeelanda, in care grupul american permite accesul liber la GMail, serviciu de mail oferit in peste 40 de limbi diferite. Pe majoritatea pietelor cei care doresc sa se inscrie la serviciul GMail trebuie sa primeasca o invitatie prin e-mail de la utilizatorii existenti sau sa acceseze serviciul prin telefoanele mobile, informeaza Rompres.

Google nu a dezvaluit inca cate conturi GMail au fost create de la introducerea serviciului in luna aprilie 2004, desi GMail este o sursa de venituri pentru Google datorita sistemului automat care afiseaza anunturi publicitare in functie de detaliile mesajelor e-mail trimise sau primite.

"Vrem ca un numar cat mai mare de oameni sa aiba acces la serviciul nostru. O astfel de modificare a avut un impact semnificativ in Australia si Noua Zeelanda", a declarat Angela Lee, manager de produs la Google.

Google incearca sa-si creasca prezenta in Japonia, tara in care se acceseaza internetul prin telefoanele mobile mai mult decat de la calculatoarele personale. in cursul acestui an Google a anuntat semnarea unui parteneriat cu al doilea operator de telefonie mobila din Japonia, firma KDDI Corp., pentru oferi motorul sau de cautare pe telefoanele mobile din reteaua KDDI.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri