In Ungaria, dispozitivul este vandut pentru inceput intr-un parteneriat exclusiv cu eMag. De altfel, inca de la lansare aceasta a fost politica de comercializare a Vector Watch, ceasul fiind vandut pentru o anumita printr-un partener unic. De exemplu, in Romania timp de aproape 2 luni ceasul a fost vandut doar prin Orange, iar in Elvetia prin Swisscom.

„Produsul a fost primit foarte bine pentru ca seamna mult cu un ceas clasic nu cu un smartwatch , piata din Ungaria nu cere ceva foarte tehnic, oamenii de acolo nu isi doresc ceva avangardist, nu vor sa arate ca un RoboCop. De asemenea, ne ajuta foarte mult parteneriatul cu eMag si i-am ales pe ei datorita relatiei pe care o avem in Romania si fortei pe care o au in ungaria”, spune Rares Florea.

Extinderea este conditionata de localizare

Vector Watch include doua tipuri de ceasuri inteligente (Luna si Meridian), iar compania a dezvoltat un sistem de consum de energie care permite ca produsele sa reziste 30 de zile fara a fi reincarcate. Un ceas costa intre 300 si 500 de euro.

Citeste si:

„Urmeaza o extindere agresiva, dar este conditionata de partea de localizare, nu putem vinde ceasul in Rusia daca notificarile nu sunt in rusa. Iar noi construim sistemul de operare de la zero.Practic, redesenam caracterele. Dupa ce sunt redesenate, pasul urmator ar fi sa localizam aplicatia, apoi putem sa mergem in Bulgaria, Ucraina, Rusia. Rusia are potential enorm pentru ca ei iubesc designul clasic”.

Turcia si Polonia, pe lista tarilor care vor comercializa ceasul

De asemenea, compania vrea sa se extinda in urmatoarele sase luni si in Turcia, iar pana la finalul anului in Serbia, Croatia, Polonia.

„Polonia este provocarea noastra pentru anul acesta in regiune. De fapt, vrem sa mergem peste tot. Am inceput sa ne promovam inclusiv in Australia, unde lucram cu cele mai mari site-uri de comert electronic de acolo. Crestem de la luna la luna in Australia. Am mers si in Estonia si Lituania si urmeaza Lituania”

Vector Watch este o companie fondata in toamna lui 2013 de catre Andrei Pitis, Dan Tudose si Irina Alexandru.
Ei au inceput proiectul fiind sprijiniti cu 0,5 milioane de euro din partea Gecad, fond de investitii al carui partener fondator este Radu Georgescu. Anul trecut, compania a primit o noua runda de finantare, in valoare de cinci milioane de dolari, aceasta investitie fiind oferita Gecad Group (cel mai important actionar al companiei), fondul Catalyst Romania si de un grup de investitori privati dupa cum urmeaza: Radu Apostolescu si Bogdan Vlad (antreprenori si investitori, cofondatori eMAG), precum si Mihai Popescu (cu o experienta de 23 de ani in dezvoltarea de platforme informatice si servicii IT).