„Noul nostru magazin din Bucuresti, situat in zona Lipscani din centrul istoric al capitalei, pune la dispozitia clientilor nostri o gama completa de produse si servicii Vodafone, impreuna cu promotiile speciale lansate inaintea Craciunului. Vom continua sa ne extindem reteaua de magazine proprii pentru a oferi cat mai multor clienti produsele si serviciile noastre, precum si experienta unica a unei vizite intr-un magazin Vodafone. In saptamanile urmatoare, vom deschide cel putin alte doua magazine noi in capitala, pentru a raspunde cerintelor de comunicare intensa ale bucurestenilor”, a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer, Vodafone Romania, intr-un comunicat al companiei.

Atat Vodafone cat si Orange Romania, in politica de distributie, se concentreaza pe extinderea retelei proprii de magazine. Orange detine o retea de 31 de magazine proprii si de curand a inaugurat un nou magazin, Orange Concept Store, in urma unei investitii de un milion de euro, fiind si primul care transpune un nou concept de imagine, potrivit oficialilor companiei.

Operatorul mobil Cosmote Romania are cea mai buna pozitie in batalia pentru canalele de distributie a serviciilor de telecomunicatii dupa ce Consiliul Concurentei a aprobat in septembrie preluarea de catre compania-mama din Grecia a lantului de telefoane mobile si accesorii, Germanos. Reteaua subsidiarei romanesti a companiei elene are 111 magazine, cea mai mare pe piata de profil, distribuie in prezent doar serviciile Cosmote. Vodafone, la scurt timp, renuntat la reteaua de distributie a Germanos.

Vodafone Romania, o divizie a Vodafone Group Plc., inregistra 7.155.417 de clienti, la data de 30 septembrie 2006. Vodafone este cea mai mare comunitate mobila din lume, cu divizii in 27 de tari si retele partenere in alte 33 de tari. Cu o gama completa de servicii de telecomunicatii mobile de voce si de date, Vodafone ofera in prezent servicii catre 191.6 milioane de clienti din intreaga lume.