Reprezantantii Vodafone Romania au precizat ca modelul de distributie pentru anul urmator va fi unu bazat pe magazinele proprii si pe pertenerii exclusivi, informeaza NewsIn.
Principalul concurent, Orange Romania, a deschis in Bucuresti primul "Orange concept store" in urma unei invesitii de peste un milion de euro, ajungand la un numar de 31 de magazine proprii, potrivit datelor oferite de companie.
Pana la sfarsitul anului, compania tinteste o retea proprie formata din cel putin 42 de magazine, urmand ca in 2007 Orange Romania va mai deschide cel putin 18 noi centre de distributie specializate, au declarat oficialii companiei. Orange Romania se va concentra in viitor pe distributia prin dealeri specializati, dar va continua colaborarea si cu partenerii nespecializati, cum ar fi retelele de hipermarketuri, au completat acestia
Operatorul mobil Cosmote Romania are cea mai buna pozitie in batalia pentru canalele de distributie a serviciilor de telecomunicatii dupa preluarea de catre compania-mama din Grecia a lantului de telefoane mobile si accesorii Germanos. Cosmote limiteaza astfel canalele de distributie a ambilor concurenti principali pe piata de telefonie mobila din Romania, dupa ce in luna aprilie a incheiat un contract exclusiv cu reteaua Internity, detinuta de grupul francez Avenir Telecom.
Internity, care avea inainte de aceasta tranzactie un acord similar cu Orange Romania, tinteste 110 magazine pana la finele anului viitor. Operatorul elen de telefonie mobila are cel mai mic numar de magazine proprii, 17, insa impreuna cu Germanos, Internity si alti parteneri, numarul punctelor de distributie a serviciilor sale in tara atinge cifra de circa 550 de unitati.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: