Orange, cel mai mare operator de telefonie mobila din Romania, a atins pragul de opt milioane de clienti, dupa ce in trimestrul al patrulea a castigat 500.000 de clienti noi.

Operatorul de telefonie mobila estimeaza pentru acest an venituri de peste un miliard de euro. Pentru a putea mentine standardele de calitate, operatorul a facut anul acesta angajari masive, numarul angajatilor crescand la peste 2.400 fata de 2.000 de angajati cat avea la sfarsitul anului 2005.

“Orange este lider de piata atat in ceea ce priveste numarul de clienti, cat si in ceea ce priveste valoarea veniturilor. Orange Romania intra in noul an si in Uniunea Europeana cu 8 milioane de clienti. Atingerea pragului de 8 milioane de clienti este un stimul pentru a continua eforturile de a oferi cele mai bune servicii clientilor nostri, de a imbunatati eficienta operationala si de a mari capacitatea retelei” a declarat Richard Moat, CEO Orange Romania.

Citeste si:

Orange Romania a acordat clientului cu numarul opt milioane, Chiric Mirel, din judetul Giurgiu, o excursie de opt zile pentru doua persoane intr-un oras, la alegere, din urmatoarele opt tari europene: Franta, Anglia, Germania, Olanda, Spania, Italia, Austria sau Elvetia.

Orange a anuntat de asemenea ca a reusit sa-si atinga obiectivul de a extinde acoperirea 3G in 20 de orase, in completarea retelei EDGE care are acoperire la nivel national din luna noiembrie.