Conglomeratul media Viacom a anuntat, marti, ca a ales platforma de cautare publicitara oferita de Yahoo pentru cele 33 dintre paginile electronice ale grupului, o intelegere benefica noului sistem de publicitate pe internet lansat de Yahoo, informeaza Reuters citat de NewsIn.

Sistemul, denumit Proiectul Panama si lansat la inceputul lui fenruarie, este vazut drept un test cheie al capacitatii Yahoo de a oferi advertiserilor o tehnologie competitiva cu cea a liderului in cautarea pe internet, Google.

Viacom a mai anuntat ca parteneriatul publicitar exclusiv cu Yahoo, care va dura mai multi ani, acopera paginile web de banda larga ale retelelor de televiziune MTV, VH1, Comedy Central si Nickelodeon si s-ar putea extinde pentru alte peste 140 de siteuri din intreaga lume.

Prin noul sistem, Yahoo va oferi instrumente de cautare si se va ocupa de publicitate, in functie de ceea ce utilizatorul alege sa priveasca sau sa foloseasca online. Scopul este ca advertiserul sa ajunga la publicul dorit, astfel incat sa-si transmita mai eficient mesajele publicitare.

Citeste si:

"Yahoo a facut progrese impresionante cu noul sistem de cautare publicitar", a declarat directorul executiv al Viacom, Philippe Daumanin.

Intelegerea intre Viacom si Yahoo sugereaza intarirea competitiei pentru Google, care urmareste sa obtina dominanta din domeniul cautarii pe internet si in cazul unor media si formate publicitare mai traditionale, de la televiziune la radio si tiparituri.

Purtatoarea de cuvant a Yahoo, Gaude Lydia Paez a refuzat sa dea detalii referitoare la partea financiara a intelegerii cu Viacom.

"Este vorba despre conditiile standard de venit pe fiecare actiune pe care le folosim cu majoritatea partenerilor nostri", a mai spus Paez.