Sony Corp. ar putea beneficia de o majorare de cinci ori a profitului operational inregistrat in cursul anului fiscal 2007/2008, pana la 400 miliarde yeni (3,36 miliarde dolari), datorita vanzarilor televizoarelor LCD si a a performantelor diviziei sale de jocuri video, informeaza NewsIn.

Conform estimarilor publicate in cotidianul nipon Nikkei,citand un studiu efectuat de o serie de analisti chestionati de serviciul de informatii financiare Quick, vanzarile grupului Sony vor creste cu 6% in anul fiscal ce va lua sfarsit in martie 2008.

Sony va beneficia de pe urma cererii sporite pe piata americana si europeana pentru televizoarele sale echipate cu ecrane cu cristale lichide, a precizat Nikkei, adaugand ca Sony intentioneaza sa isi majoreze vanzarile acestui model de televizoare cu aproximativ doua treimi in anul fiscal 2007/08.

Cea mai mare crestere a rentabilitatii unei divizii a Sony va fi inregistrata de cea specializata in jocuri video, care a inregistrat anul trecut o pierdere de 200 miliarde yeni din cauza cheltuielilor de lansare a noului model a platformei Playstation 3, a precizat Nikkei. Sony va majora numarul de platforme livrate in 2007/08 cu aproape 67% pana la 10 milioane de unitati.

Sony va fi afectat de de costuri mari ale programului de restructurare si cheltuielile legate de retragerea de pe piata a bateriilor tip litiu-ion, care a afectat profitabilitatea inregistrata in anul fiscal 2006/07, a adaugat Nikkei.

Cotidianul nipon a precizat ca Sony va inregistra un profit operational de 400 miliarde yeni in 2007/08, depasind estimarile pietei, ce mizeaza pe un nivel al profitului operational de aproximativ 350 miliarde yeni.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri