Producatorul de cipuri NEC Electronics Corp. a raportat luni o pierdere mai mica decat era asteptat in primul trimestru datorita reducerii cheltuielilor, a vanzarii unor active si a cresterii vanzarilor a microcipurilor destinate consolelor de jocuri, automobilelor si ecranelor, relateaza Reuters, citat de NewsIn.

NEC Electronics, ce produce cipuri pentru consola de jocuri video a Nintendo Co. Ltd., Wii, si pentru automobilul de lux Lexus, produs de Toyota Motor Corp., a raportat o pierdere neta de 1,33 miliarde yeni (11,23 milioane dolari) in perioada aprilie-iunie, comparativ cu o pierdere de 6,09 miliarde yeni inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut.

Compania, care se afla in plin proces de inchidere a unor linii vechi de productie si de reducere a salariilor, si-a mentinut estimarile anuale, conform carora in anul fiscal 2007-2008 va inregistra o pierdere neta de 15 miliarde yeni.

"Speram sa inregistram profit operational in iulie-septembrie prin vanzarea de cipuri digitale", a declarat directorul financiar al NEC Electronics, Hiroshi Sato, cu ocazia unei conferinte de presa.

"Insa luand in considerare nesigurantele din industria cipurilor, deocamndata nu vom face nicio estimare pozitiva", a adaugat acesta.

Fondul de investitii american Perry Capital s-a oferit sa achizitioneze o participatie suplimentara de 25% din producatorul de cipuri de la grupul NEC, pe care grupul Perry l-a acuzat ca a fortat compania NEC Electronics sa se concentreze pe productie de cipuri, care genereaza pierderi, destinate telefoanelor NEC.

NEC a precizat ca nu intentioneaza sa isi reduca participatia din NEC Electronics, companie ce controleaza aproximativ 2,2% din piata globala a cipurilor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri