"Daca analizam tendintele, este evident ca ne indreptam catre pietele occidentale. Cel mai important aspect, care conteaza pentru 90% dintre clientii unui dealer auto este abordarea lor de catre vanzator. Cu cat vanzatorul va cunoaste mai bine clientul, cu atat ii va stii mai bine nevoile si il va determina mai repede sa ia decizia de cumparare", a precizat directorul comercial Ascenta, Horatiu Berdila.

Prin Appointment Service se pot centraliza toate cererile de drive test prin orice canal de comunicare (telefon, email sau web) si se pot initia invitatii la drive test potentialilor clienti interesati de achizitionarea unui autoturism.

Aceste informatii sunt disponibile in format electronic, prin intermediul unei aplicatii specifice, dar si prin raportare periodica.

Ascenta este brandul prin care activeaza, din noiembrie 2006, divizia de consultanta IT si solutii software pentru corporatii din cadrul grupului Softwin. Reprezentantii Asecnta estimeaza pana la sfarsitul anului o cota intre 10% si 15% din piata romaneasca de software si servicii IT pentru corporatii.