"Noua platforma de e-commerce reprezinta nu numai un alt canal de vanzare, ci un sistem integrat care permite monitorizarea permanenta a intregii afaceri. Aceasta solutie va permite de asemenea o clara segmentare si targetare a clientilor, in functie de profilul acestora sau de vizitele inregistrate pe site, personalizand site-ul la fiecare accesare, printr-un motor de recomandare performant. In ceea ce priveste volumul tranzactiilor, noua platforma va avea posibilitatea de a sustine mii de tranzactii pe ora", a declarat directorul executiv Flamingo International, Jiri Rizek.

Platforma IBM WebSphere Commerce asigura, in acelasi timp interactiunea directa cu clientii si cu alte companii, dar si interactiunea indirecta cu acestia, prin canalele de distributie partenere, permitand chiar implementarea ambelor optiuni in mod simultan. Investitia in implementarea, promovarea si suportul acestei platforme pe cele patru site-uri comerciale ale companiilor grupului Flamingo International este de 500.000 euro, pana la sfarsitul anului.

Alaturi de platforma WebSphere Commerce, Flamingo International va utiliza un program aditional, IBM Sales Center – un software care permite implementarea optiunilor de prezentare a catalogului de produse, de management al comenzilor si al promotiilor, precum si a facilitatilor de merchandising, in scopul acordarii reprezentantilor centrului suportul necesar pentru deservirea clientilor. Noua platforma de comert online ofera viteza si productivitatea necesare unor volume mari de tranzactii si comenzi, printr-o interfata multi-tasking personalizata si creata astfel incat sa asigure o productivitate maxima.

Avand in vedere faptul ca vanzarile online inregistreaza o rata de crestere importanta, precum si faptul ca Internetul influenteaza in proportie de aproximativ 20% vanzarile inregistrate pe alte canale, serviciul de e-commerce reprezinta o prioritate strategica pentru Grupul Flamingo International. Comertul online inseamna, pentru retailer-ul de electronice, electrocasnice si produse IT&C, mai mult decat un cos de cumparaturi virtual, reprezinta o parte integranta a strategiei sale de business.

Citeste si:

Retailul online va deveni pentru Flamingo International o divizie comerciala distincta, iar reprezentantii companiei se asteapta ca aceasta sa fie mai productiva decat cea a oricarui competitor de pe segmentul de retail online din Romania.

Flamingo International estimeaza pentru 2007 un profit operational (EBITDA) de 5,51 milioane euro, in revenire fata de anul trecut, cand compania a inregistrat o pierdere operationala de 14,3 milioane euro.

Grupul mizeaza in continuare pe extinderea retelei Flanco World, pana la 20 de magazine cu o suprafata totala de 30.500 mp, la sfarsitul acestui an. Reteaua Flanco este prevazuta sa incheie anul cu 72 de magazine cu o suprafata totala de 20.600 mp, in vreme ce reteaua Flamingo Computers ar putea ajunge la 35 de magazine cu o suprafata totala de 4.900 mp.