Nintendo ocupa locul trei in topul companiilor japoneze in urma vanzarilor consolei Wii, dupa Toyota si cea mai mare banca a Japoniei, Mitsubishi UFJ Financial Group, iar analistii estimeaza cota de piata a companiei in continua crestere, potrivit Reuters, citat de NewsIn.

Compania japoneza Nintendo a castigat peste 85 de miliarde de dolari pe baza cresterii cererii pentru jocul lansat la finalul anului trecut, consola Wii.

Multumita jocurilor Wii si player-elor DS, Nintendo a reusit sa devanseze cele mai recente modele PlayStation ale companiei Sony si consola video Xbox 360 a companiei Micorsoft. Actiunile companiei Nintendo au crescut cu 5,3% luni atingand cifra de 71.300 yeni, aducand valoarea pe piata a companiei la o cifra de 10,1 trilioane de yeni (85 miliarde dolari), de cinci ori mai mare decat cu doi ani in urma.
Valoarea pe piata a companiei Nintendo este aproape dubla fata de Sony, companie cu venituri de opt ori mai mari decat Nintendo.

Citeste si:

"Exista toate motivele pentru a crede ca Nintendo va continua sa-si aplice strategia de expansiune in industria jocurilor pentru a-si intari pozitia pe piata", a declarat analistul KBC Securities, Hiroshi Kamide.
Compania cu sediul in Kyoto a creat jocuri inovative si usor de utilizat pentru a-si extinde publicul in afara celui de baza format din barbati tineri. Jocuri si ghiduri de adminsitrare a bugetului de familie, de retete si antrenament intelectual au ajutat jocurile Wii si DS ale companiei Nintendo sa devanseze aplicatiile oferite de Sony.

Nintendo, producator cunoscut pentru jocuri ca Mario si Zelda, intentioneaza sa lanseze un program de ingrijire a pielii si un joc de fitness numit "Wii Fit". Acest nou joc, care permite utilizatorilor sa lanseze mingi de fotbal virtuale si sa experimenteze sarituri cu schiurile, este preconizat sa fie urmatorul motor de vanzare pentru jocurile Wii.