"Piata va evolua accentuat si in 2008, dupa ce deja in 2007 a simtit o crestere de aproximativ 70% si este posibila chiar o dublare. Acer are in acest moment o pozitie consolidata pe piata si la nivel mondial si un portofoliu de produse bazat pe notebook-uri, vizand astfel o cota de piata locala de aproximativ 20%", a declarat Bogdan Iftemie, citat de NewsIn.

Conceptele de design Gemstone pentru gama Aspire, destinata segmentului de consumatori si Profile pentru gama TravelMate, destinata segmentului de business, au avut succes anul trecut, iar in partea a doua a anului Acer vizeaza sa revina cu un notebook foarte ieftin, cu un format mic, de noua sau 10 inch.

In prezent exista aproximativ cinci laptop-uri la o suta de romani, in timp ce in tarile din Occident, rata de penetrare este de zece ori mai mare.

Citeste si:

"Rata de penetrare pe care noi o consideram ca si numar de notebook-uri din totalul celor vandute, in Romania este aproximativ de 20% , in crestere de la 5% in ultimii doi ani, in tarile din vest din Europa este de 40-50%, deci avem clar un potential de dublare a pietei in urmatorii doi ani", a mai spus Iftimie.

Acer este compania care vinde cele mai multe calculatoare portabile in Europa, iar anul trecut a comercializat aproape zece milioane pe continent. Concurentii cei mai importanti sunt HP, Dell, Fujitsu - Siemens si Lenovo. Acer nu are vanzari directe, toate produsele companiei fiind comercializate printr-o retea de parteneri. Infiintata in Taiwan acum 31 de ani, Acer este prezenta in peste 100 de tari.