Cosmote Romania, al treilea operator de telefonie mobila dupa numarul de utilizatori, a investit 17 milioane de euro in infrastructura pentru extinderea acoperiri in judetul Bihor, a anuntat compania.
Potrivit companiei, investitiile totale in retea, pentru judetul Bihor, se vior ridica la peste 21 de milioane de euro, pe masura ce alte proiecte de acoperire sunt finalizate.

In prezent, la nivel national, Cosmote ofera acoperire pentru peste 98% din populatia Romaniei si 87,5% din teritoriu. Anul trecut, Cosmote a investit in Romania 201 milioane de euro pentru a asigura servicii de calitate unei baze de clienti in continua dezvoltare, investitiile in infrastructura retelei avand cea mai mare pondere.

Atat in judetul Bihor, cat si la nivel national, produsele si serviciile Cosmote sunt distribuite prin intermediul magazinelor Cosmote si ale partenerilor sai, precum Germanos, Romtelecom, Internity si alti dealeri independenti. Produsele si serviciile Cosmote sunt distribuite prin 9 magazine in Oradea si 21 de locatii in judetul Bihor.


Cosmote Romania a obtinut anul trecut venituri de 155,6 milioane de euro, in crestere cu 255,5% fata de 2006, iar pierderile nete au urcat cu 29,2%, la 118,4 milioane de euro, pe fondul unei deprecieri constante a monedei locale si a investitiilor semnificative.

Numarul de clienti ai Cosmote Romania a urcat anul trecut la 3,616 milioane de persoane, in comparatie cu numarul de 1,225 milioane persoane la sfarsitul lui 2006. Astfel, cota de piata a companiei a crescut la 16%, la doi ani de la lansarea operatiunilor in Romania.

Cosmote a castigat circa 800.000 de noi utilizatori in perioada octombrie-decembrie 2007, dintre care peste 23% sunt abonati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri