Dell incearca un nou asalt asupra Apple care este liderul pietei si care a facut fata diferitelor atacuri venite din partea altor firme.

Companii precum Microsoft Corp si Sony Corp au incercat si nu au reusit sa-si faca loc in piata dominata de iPod Apple si magazinele iTunes, a anuntat ziarul.

Playerul de muzica ale caror caracteristici Dell le-a testat contin un ecran mic de navigare si un buton de control pentru a cauta prin listele de muzica.

Citeste si:

Conectarea la serviciile de muzica online se va face prin conexiune Wi-Fi, iar Dell va percepe un pret mai mic de 100 de dolari pe model. Prima incursiune Dell pe piata muzicala in 2003 a fost o mare dezamagire, dupa ce player-ul lansat de companie, DJ Ditty, nu a reusit sa rasune pe aceasta piata.

De aceasta data, daca firma va merge mai departe pe piata playerelor muzicale, strategia va fi diferita, a declarat pentru WSJ Michael Tatelman, vice presedintele de vanzari Dell.

In loc de simpla vanzare a unei componente de calculator diferita de serviciul de muzica, asa cum a facut in 2003, Dell lucreaza la diferite soft-uri pentru o gama de PC portabile care va permite utilizatorilor sa descarce si sa organizeze muzica si filme de la diverse surse, a mai adaugat ziarul.