"Pe segmentul PC-urilor s-a mentinut, si in aceasta perioada, trendul dezvoltat inca de anul trecut, caracterizat printr-un ritm al vanzarilor mai mare inregistrat de notebook-uri fata de desktopuri. Vanzarile de notebook-uri au cunoscut in aceasta perioada un avans valoric de aproximativ 35% comparativ cu sistemele desktop", a directorul general al Flamingo International, Jiri Rizek.

Totodata, din estimarile companiei acest segment al pietei de retail IT&C isi va mentine acelasi ritm de crestere si in partea a doua a anului.

Potrivit datelor companiei, vanzarile de notebook-uri au contribuit cu aproximativ 10% la totalul vanzarilor inregistrate de Grupul Flamingo International in primele sase luni ale anului.

Citeste si:

Grupul Flamingo International detine in prezent 111 magazine dintre care 64 sunt magazinele retelei Flanco, prezente in toate regiunile tarii. Retailerul isi propune sa atinga o suprafata totala de vanzari de 70.000 metri patrati pana la finalul acestui an si de 90.000 metri patrati la finalul lui 2010.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata. Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.