Grupul urmeaza sa lanseze cea mai noua versiune a consolei de jocuri PlayStation 3, cu hard-disk de 80GB. Retailerul se asteapta ca vanzarile realizate pentru noua consola sa contribuie cu 30% la valoarea totala a vanzarilor de console, in ultimul trimestru al anului 2008.

Potrivit reprezentantilor companiei, cele mai multe vanzari in primul semestru din an au fost generate de PlayStation Portable, urmate de PlayStation 3 si Play Station 2.

''Cresterea vanzarilor de console din prima jumatate a anului acesta este rezultatul firesc al evolutiei pozitive inregistrata pe piata de gaming din Romania. Chiar daca suntem in urma altor piete europene, vanzarile realizate pana in prezent ne ofera o perspectiva optimista privind dezvoltarea acestui segment de produse in Romania, si avem certitudinea ca in urmatorii ani vom reusi sa atingem un ritm similar de crestere celui inregistrat la nivel european”, declara Jiri Rizek (foto), CEO Flamingo International.

In ceea ce priveste segmentul de jocuri, reprezentantii companiei au apreciat ca, in prima jumatate a anului, acesta a mentinut un ritm de crestere similar celui inregistrat anul trecut, cele mai solicitate jocuri de catre gamerii din Romania fiind God of War 1 si God of War 2 pentru PS2, Tekken Dark Resurrection pentru PSP si Gran Turismo 5 Prologue si GTA IV pentru PS3.

Anul trecut, Flamingo International a vandut 2.000 de console Sony PlayStation 3, 3.500 de console PlayStation Portable, 10.000 console PlayStation 2 si aproximativ 400 de unitati Nitendo Wii.

Citeste si:

Pentru anul acesta, retailerul si-a propus o crestere de 50% a vanzarilor de console, vizand o cota de piata de 35 - 40% pe acest segment.

Flamingo International estimeaza ca, in 2008, piata de gaming, care include consolele de jocuri, jocuri si accesorii de jocuri, va atinge o valoare de aproximativ 15 milioane euro pana la sfarsitul anului acesta, urmand ca trimestrul patru sa contribuie cu 50% la aceasta valoare.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice.

Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performatelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers.

Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.