“Competitia s-a intensificat ca urmare a maturizarii segmentului de televizoare cu ecran plat. Cu toate acestea, credem ca activitatile de marketing adaptate pentru fiecare piata ne vor sustine produsele care imbina perfect si armonios design-ul cu tehnologia, asigurandu-ne diferentierea fata de competitori”, a afirmat presedintele si CEO-ul companiei Digital Display a LG Electronics, Simon Kang, citat de NewsIn.

Divizia de televizoare LCD a inregistrat o dublare a vanzarilor comparativ cu prima jumatate a anului 2007.

In plus, segmentul de televizoare LG cu plasma a inregistrat o crestere de 45% fata de aceeasi perioada in 2007.

Citeste si:

Compania vrea sa investeasca 500 milioane dolari in marketing pana in 2010, printr-o abordare segmentata, regionala. Cea mai mare parte din aceste investitii vor fi alocate pe sase regiuni: America de Nord, America Centrala si de Sud, Europa, China, Orientul Mijlociu si Africa, precum si tarile CIS. LG urmareste consolidarea parteneriatelor cu distribuitorii, precum si centralizarea activitatilor de marketing de brand in tari dezvoltate precum America de Nord si Europa.

LG Electronics Inc.este lider mondial in furnizarea de produse din domeniul electronicii, informatiilor si comunicatiilor. Compania are peste 82.000 de angajati in cele 120 de birouri, care includ 80 de filiale deschise in intreaga lume. Alcatuita din 4 mari divizii: Mobile Communications, Digital Appliance, Digital Display si Digital Media cu vanzari globale de peste 38.6 miliarde dolari in 2006, LG Electronics este cel mai mare producator de terminale CDMA, aparate de aer conditionat, sisteme de stocare optica, DVD playere si sisteme home theater de pe piata mondiala.