Unul dintre segmentele de piata catre care se indreapta atentia Dial Telecom il reprezinta companiile ce ofera servicii de tip call center, deoarece aceasta activitate a luat amploare si in Romania. "Astfel, in prezent oferim solutii de comunicare pentru noua companii furnizoare de servicii call center. Oferta noastra va fi completata, in scurt timp, cu noi servicii", a spus Calin Nistor.

Dial Telecom a vizat pana in prezent exclusiv clientii corporatisti si cei institutionali, care prefera sa achizitioneze servicii de comunicatii la pachet (voce, date, Internet) de la un singur furnizor.

Firmele de telecomunicatii cauta noi clienti.

In prezent, compania are aproape 1.000 de clienti persoane juridice. "Vom ramane cantonati pe acest segment business. Pozitionarea noastra in piata va fi aceeasi, dorim sa fim cel mai de incredere furnizor si nu neaparat cel preferat pentru pretul serviciilor sale, nu vrem sa fim cel care utilizeaza cea mai noua tehnologie pentru ca nu vrem sa experimentam pe clienti", a precizat Nistor. Dial Telecom va semna un acord de interconectare si cu operatorul Telemobil (Zapp), iar pana la sfarsitul acestui an, va fi lansata o propunere similara si catre CosmoRom. Dial Telecom anticipeaza pentru acest an dublarea cifrei de afaceri, pana la nivelul de aproximativ 4,5 milioane de euro, si o profitabilitate operationala de 15%. Dial Telecom este sucursala unui holding central-european care mai activeaza in Slovacia si Cehia. "Fiind parte din acest holding, am putut beneficia de experienta acumulata pe piete mature si mai dezvoltate cum sunt cele din Slovacia si Cehia. Acestea au atins un prag al profitabilitatii de 20-30%, normal pentru o piata matura, dar o crestere de doar 10-20% fata de nivelul de 50% pe care il vizam in Romania", a comentat Nistor.