La finalul bilantului pe primul semestru al acestui an, BitDefender a raportat o crestere de mai bine de doua ori si jumatate fata de aceeasi perioada a anului trecut si o depasire a previziunilor pentru primul semestru cu 33%.Urmarea acestui fapt a constituit-o ajustarea obiectivului de absorbtie de piata a BitDefender la 30 milioane USD pentru 2005.

Fata de aceeasi perioada a anului 2004, cresterea totala este cu 50%, ceea ce consolideaza pozitia de leader a BitDefender pe piata din Romania. Spre deosebire de pietele externe, segmentul retail reprezinta doar 10% din volumul total intern de vanzari BitDefender. BitDefender are, in prezent, o distributie directa in 42 de tari, produsele fiind disponibile acum in 18 limbi, 5 adaugandu-se doar in ultimele 6 luni.

Conform unui studiu GfK, realizat pentru primele 5 luni ale anului, pe continentul european, aprecierea BitDefender este in crestere: in Franta, BitDefender a atins o cota de 30% din piata de retail antivirus. Mai mult, in mai (ultima luna analizata de GfK), produsul romanesc BitDefender 8 Professional Plus s-a plasat pe primul loc in ceea ce priveste numarul de cutii vandute (exclusiv categoria jocurilor), depasind liderul de pana acum al pietei. In Germania, BitDefender ocupa locul 3 pe piata de retail, vanzarile totale depasind 3,2 milioane USD. Recent, in aceasta tara, SOFTWIN a deschis a doua filiala, la Dortmund.

Citeste si:

Strategia pe termen mediu a romanilor vizeaza si intarirea pozitiei pe continentul asiatic, un semnal pozitiv venind din Tailanda, unde BitDefender detine deja o treime din piata antivirus.