Principalele beneficii ale solutiei eCommerce Tracking vizeaza identificarea surselor de vanzari si a campaniilor publicitare cu cel mai bun cost de achizitie a clientului, fie ca este vorba despre campanii de optimizare pentru motoarele de cautare, de email marketing, advertising prin banere si linkuri sponsorizate sau actiuni offline directionate spre magazinul online, precum si identificarea punctelor slabe ale magazinului online care provoaca pierderea clientilor.

"Adeseori, bugetul de promovare poate fi irosit pe canale care nu reprezinta surse eficiente de vanzari sau care aduc vanzari cu un cost de achizitie/client prea mare. In acelasi timp, anumite pagini ale site-ului, importante in procesul de cumparare, precum formularele de inregistrare, paginile de comanda pot duce la pierderea a pana la 60% dintre clientii potentiali datorita utilizabilitatii defectuoase. eCommerce tracking este solutia care ajuta magazinele online sa scada costurile de achizitie a unui client si rata de abandon prin monitorizarea atenta a surselor de clienti si a tuturor actiunilor pe care acestia le intreprind pe site. Propietarii magazinelor de succes iau decizii bazate pe cifre, ROI si feedback de la utilizatori si nu pe intuitie", declara Adriana Iordan, Web Marketing Manager Gecad ePayment.

Gecad ePayment asigura integral serviciul de implementare intr-o perioada de cel mult o saptamana, inclusiv identificarea de indicatori de performanta masurabili, specifici obiectivelor fiecarui magazin online in parte, configurarea si generarea codurilor de tracking, setarea punctelor-cheie in procesul de comanda si suport personalizat pentru interpretarea datelor legate de vanzarile online.

"98% dintre implementarile de analytics in magazinele online romanesti sunt incomplete, deoarece nu au si modulul de eCommerce Tracking instalat corect. Google Analytics este o solutie gratuita de web analytics care in forma standard ofera informatii utile despre site, insa modulul de ecommerce este cel care asigura datele necesare luarii unor decizii strategice. Implementarea pe cont propriu a eCommerce Tracking presupune cunostinte tehnice de programare si web analytics si resurse alocate.

Externalizarea catre specialistii web analytics Gecad ePayment scuteste comerciantul de toate aceste eforturi, lasandu-l sa se concentreze asupra propriei afaceri. In plus pentru magazinele care lucreaza cu platforma de ecommerce ePayment, acest serviciu include si integrarea cu tranzactiile finalizate pe serverele securizate ale Gecad", explica Adriana Iordan.

Prin eCommerce Tracking, magazinele online pot afla acum valoarea fiecarui vizitator, pot analiza eficienta fiecarei campanii de marketing si a fiecarui cuvant cheie utilizat. eCommerce Tracking arata cati utilizatori finalizeaza o anumita actiune (achizitie produs, abonare newsletter, inregistrare, download etc.) si care sunt pasii unde se inregistreaza cele mai multe abandonuri.
Serviciul de implementare a eCommerce Tracking se lanseaza la pretul promotional de 149 euro.